Hehkuttelin täällä etukäteen Tukholman reissun ostoksiani. Tosin kuitenkin kävi. En nimittäin ostanut juuri mitään. En jotenkin inspiroitunut Serenaden kaupoissakaan edes meikki- tai luomiväripaleteista ja Victorias Secret tuotteet olivat makuuni aivan liian voimakkaasti ja pistävästi hajustettuja. Jotain kuitenkin tarttui matkaan.
Aivan ihana kesätuoksu miehelle. Minähän sitä pääasiassa haistelen, joten oikeastaan mulle. Mukavan mieto ja raikas tuoksu Calvin Kleinilta.
Itselleni lähti Invisi Bobblet, joita en ole vielä kokeillut, mutta palaan asiaan. Mullahan on todella pitkä ja paksu luonnonkihara tukka, joten olen kyllä kietämättä vähän skeptinen..
Lisäksi Body Shopin kuorintavoiteet. Olen käyttänyt yhden purkin joululahjaksi saamaani suklaakuorintaa, joka oli varsin erinomainen tuote. Nyt siis tuli ostettua hunaja- ja persikkakuorinta. Kerron näistäkin lisää.
Blogi kertoo 39-vuotiaan helsinkiläisen sairaanhoitajan arjen pienistä iloista ja suruistakin. Blogin voisi kai luokitella lifestyle-blogiksi. Lempiaiheita ovat mm. kosmetiikka ja ruoka. Keväästä 2017 alkaen alkanee tulla myös raskausjuttuja, pienokaisen laskettu aika on elokuussa 2017.
sunnuntai 27. huhtikuuta 2014
perjantai 25. huhtikuuta 2014
Stockholm state of mind..
Kirsikkapuut kukassa Kungsträdgårdenissa. Aivan ihana tunnelma. Tuli todella keväinen ja romanttinen olo. Vaaleanpunaista ei voi koskaan olla liikaa <3
Sitruunamarenkipiirasta tuli syötyä.. Meikäläisen lemppari. Tässä matkan paras piiras Ålensin talon päässä sijainneessa kahvilassa.
Jos menomatkalla oli myrskyisää, niin paluumatkalla oli käsittämättömän tyyntä. Ja Tukholman saaristo niin ihana..
Pitkäperjantain pilveä..
Sitruunamarenkipiirasta tuli syötyä.. Meikäläisen lemppari. Tässä matkan paras piiras Ålensin talon päässä sijainneessa kahvilassa.
Jos menomatkalla oli myrskyisää, niin paluumatkalla oli käsittämättömän tyyntä. Ja Tukholman saaristo niin ihana..
Pitkäperjantain pilveä..
keskiviikko 23. huhtikuuta 2014
Pääsiäinen
Pääsiäinen tosiaan meni pääosin Tukholmassa. Lähdimme kiirastorstaina Silja Symphonylla kohti Tukholmaa. Menomatka meni oikeastaan buffetin herkuista nautiskellessa. Myös Brasilialaisia drinkkejä tuli kokeiltua, mutta hyttiin vetäydyttiin kuitenkin siinä puoliltaöin. Jouduin ottamaan pahoinvointilääkkeen kovan tuulen takia.
Pitkäperjantaina tosiaan saavuttiin Tukholmaan ja Hotel Sergel Plazaan. Hotelli oli sijainniltaan mahtava, aivan keskustassa. Ei tosin mitään luksusta, parhaat päivänsä nähnyt melko kauan aikaa sitten. Kuitenkin sellainen perussiisti ja huoneessa kylpyamme <3
Kävimme syömässä Fridays-ravintolassa kungsträdgårdenilla. Ravintolasta ei sen ihmeempää, mozzarellatikut oli kyllä hyviä.. Itse puistossa oli kirsikkapuut kukassa. Laittelen vielä kuvapostausta erikseen. Tukholmassa tuli lähinnä pyörittyä ympäriinsä ja kahviteltua. Ei olla pitkään aikaan käyty siellä ja aika meni oikeastaan tutustuessa ja lauantaina myös keväisestä säästä nautiskellessa. Perjantaina päivä oli tasaisen harmaa.
Paluumatkalla lauantaina noutaja tulikin jo ennen Ahvenanmaata ja Maarianhaminan valot tuli katsastettua peiton alta. Buffetissa tuli käytyä myös Serenadella ja ruoat olivat kyllä paljon paremman makuisia kuin menomatkalla. Vesi tippuu vieläkin suusta kun ajattelen savulohimousseleipiä <3
Sunnuntaina ehdittiin vain heittää matkalaukut kotiin ja sitten suuntasimme isäni luokse syömään. Maanantaina nautimme auringosta keskustassa Aschanin terassilla ja grillikausikin tuli avattua.
Pitkäperjantaina tosiaan saavuttiin Tukholmaan ja Hotel Sergel Plazaan. Hotelli oli sijainniltaan mahtava, aivan keskustassa. Ei tosin mitään luksusta, parhaat päivänsä nähnyt melko kauan aikaa sitten. Kuitenkin sellainen perussiisti ja huoneessa kylpyamme <3
Kävimme syömässä Fridays-ravintolassa kungsträdgårdenilla. Ravintolasta ei sen ihmeempää, mozzarellatikut oli kyllä hyviä.. Itse puistossa oli kirsikkapuut kukassa. Laittelen vielä kuvapostausta erikseen. Tukholmassa tuli lähinnä pyörittyä ympäriinsä ja kahviteltua. Ei olla pitkään aikaan käyty siellä ja aika meni oikeastaan tutustuessa ja lauantaina myös keväisestä säästä nautiskellessa. Perjantaina päivä oli tasaisen harmaa.
Paluumatkalla lauantaina noutaja tulikin jo ennen Ahvenanmaata ja Maarianhaminan valot tuli katsastettua peiton alta. Buffetissa tuli käytyä myös Serenadella ja ruoat olivat kyllä paljon paremman makuisia kuin menomatkalla. Vesi tippuu vieläkin suusta kun ajattelen savulohimousseleipiä <3
Sunnuntaina ehdittiin vain heittää matkalaukut kotiin ja sitten suuntasimme isäni luokse syömään. Maanantaina nautimme auringosta keskustassa Aschanin terassilla ja grillikausikin tuli avattua.
sunnuntai 20. huhtikuuta 2014
Sininen laukku
Tälläisen löydön tein pari viikkoa sitten Spirit Storen outletistä Helsingin keskustasta. Laukku pääsee nyt ensimmäistä kertaa ulkoilemaan pääsiäisen Tukholman reissullamme. Hintaa sillä oli huikeat 5e ;) Eipä tosin mikään laatulaukku varmaan olekaan, mutta eipä sen nyt aina niin väliä, vaihtelu virkistää.
Kohta palaan Tukholman reissun fiiliksiin täällä blogissa, kun laukun kanssa palaamme sieltä :)
tiistai 15. huhtikuuta 2014
Bonne Maman
Stockan hullut päivät olivat ja menivät ja sieltä tuli shoppailtua lähinnä herkkuja :)
Ykköstuote hulluilta päiviltä ovat Bonne Maman hillot ja marmeladit. niitä on aina haettava useampi purkki. erityisesti pidän noista persikkahilloista. Ne maistuvat niin kesäisiltä ja vähän erilaisilta kuin perus mansikkahillo. Appelsiinimarmeladi tuli ostettua miehen toiveesta ja 4 hedelmän hillot yhteisiksi perushilloiksi.
Myös muita ruokatarjouksia tuli hyödynnettyä. Kuvassa näkyykin joitakin ja tosi vuohenjuustoakin tuli ostettua sellainen iso tanko. Nyt lähdenkin ostamaan punajuuria, jotta saamme illalla nautiskella näistä..
Ykköstuote hulluilta päiviltä ovat Bonne Maman hillot ja marmeladit. niitä on aina haettava useampi purkki. erityisesti pidän noista persikkahilloista. Ne maistuvat niin kesäisiltä ja vähän erilaisilta kuin perus mansikkahillo. Appelsiinimarmeladi tuli ostettua miehen toiveesta ja 4 hedelmän hillot yhteisiksi perushilloiksi.
Myös muita ruokatarjouksia tuli hyödynnettyä. Kuvassa näkyykin joitakin ja tosi vuohenjuustoakin tuli ostettua sellainen iso tanko. Nyt lähdenkin ostamaan punajuuria, jotta saamme illalla nautiskella näistä..
torstai 10. huhtikuuta 2014
Huhtikuun Livbox
Heippa pitkästä aikaa!
Reippailin äsken postiin hakemaan Lixboxin ja inspiroiduin siitä jopa niin paljon, että päädyin kirjoittamaan siitä tänne. Tuotteista ehkä lisää sitten, kun olen niitä kokeillut. Tuntuu, että kosmetiikka muutenkin on viime aikoina kiinnostanut minua kovasti, joten ounastelen, että kosmetiikkajuttuja saattaisi muutenkin olla tulossa :)
Mielestäni boxin sisältö oli parempi kuin aikoihin. Itselläni tämä on nyt laskutuskauden viimeinen boxi ja jossain kohtaa mietin jopa taukoa tilauksessa, mutta en kyllä henno sitä pitää vaan uusin tilaukseni. Jos tilaukseni katkeaa on seuraavassa boxissa kuitenkin jotain tosi kivaa..:)
Tässä boxissa oli kolme täyskokoista tuotetta: Garnierin voide, Labyvita Beauty ravintolisä ja Herbinan puhdistusvaahto. Ajattelin syödä nuo ladyvitat ja katsoa huomaanko eroa. Tuossa on kuitenkin 40 päivän satsi, että pitäsi jotakin ihossa ja kynsissä jotain näkyä/tuntua.
Lisäksi oli ihan mielenkiintoisia näytekokoisia tuotteita: Nivean Body Lotion, Dr Hauschkan Naamio ja Argan Caren Hair Mask ja Styling Cream.
Jään nyt hypistelemään näitä paastopaivän ratoksi.
Reippailin äsken postiin hakemaan Lixboxin ja inspiroiduin siitä jopa niin paljon, että päädyin kirjoittamaan siitä tänne. Tuotteista ehkä lisää sitten, kun olen niitä kokeillut. Tuntuu, että kosmetiikka muutenkin on viime aikoina kiinnostanut minua kovasti, joten ounastelen, että kosmetiikkajuttuja saattaisi muutenkin olla tulossa :)
Tässä boxissa oli kolme täyskokoista tuotetta: Garnierin voide, Labyvita Beauty ravintolisä ja Herbinan puhdistusvaahto. Ajattelin syödä nuo ladyvitat ja katsoa huomaanko eroa. Tuossa on kuitenkin 40 päivän satsi, että pitäsi jotakin ihossa ja kynsissä jotain näkyä/tuntua.
Lisäksi oli ihan mielenkiintoisia näytekokoisia tuotteita: Nivean Body Lotion, Dr Hauschkan Naamio ja Argan Caren Hair Mask ja Styling Cream.
Jään nyt hypistelemään näitä paastopaivän ratoksi.
perjantai 14. maaliskuuta 2014
Paastoyö
Olen monesti kuullut ihmisten käyttävän vuorotyötä "tekosyynä" elämäntapamuutoksiin tai dieetteihin. Itselleni on nyt sattunut muutaman kerran yövuorot paastopäiville ja voisin oikeastaan sanoa, että ainakin näläntunteen puolesta on ollut helpompikin paastota yöaikaan. Tosin pää ehkä on ollut vähän eri mieltä, mutta se on vain vaimennettava :)
Olen yleensä pitänyt kiinni yövuorossakin siitä että paastovuorokausi on klo 00-24. Olen yleensä syönyt jotain kahvitauon aikaan n klo 23 ja sitten paastonnut lopun yövuoron ja mennyt nukkumaan aamulla. Herätessä olen syönyt keiton tai salaatin n. klo 17 ja sitten paastonnut noin puolilleöin. Juoda tietysti pitää jossain vaiheessa muistaa.
Tässä siis mennään nyt keskimmäistä kolmesta yövuorosta ja aurinkoiset päivät ovat menneet hukkaan nukkumalla. Iltaisin töihin tullessa on ollut ihanan syksyisen tuntuista. Rakastan niitä syys-lokakuun iltoja, kun on pimeää ja pieni haikeus talven tulosta mielessä, mutta ilma on vielä kuitenkin vielä sellainen raikkaan leuto. Nyt on mielestäni ollut samanlainen tunnelma kuin noina syysiltoina ja mikä parasta kesää kohden mennään. Tosin ehkäpä tuo nyt enteilee sitä takatalvea, jonka on luvattu tänne Helsingin seudullekin saapuvan :S
Olen yleensä pitänyt kiinni yövuorossakin siitä että paastovuorokausi on klo 00-24. Olen yleensä syönyt jotain kahvitauon aikaan n klo 23 ja sitten paastonnut lopun yövuoron ja mennyt nukkumaan aamulla. Herätessä olen syönyt keiton tai salaatin n. klo 17 ja sitten paastonnut noin puolilleöin. Juoda tietysti pitää jossain vaiheessa muistaa.
Tässä siis mennään nyt keskimmäistä kolmesta yövuorosta ja aurinkoiset päivät ovat menneet hukkaan nukkumalla. Iltaisin töihin tullessa on ollut ihanan syksyisen tuntuista. Rakastan niitä syys-lokakuun iltoja, kun on pimeää ja pieni haikeus talven tulosta mielessä, mutta ilma on vielä kuitenkin vielä sellainen raikkaan leuto. Nyt on mielestäni ollut samanlainen tunnelma kuin noina syysiltoina ja mikä parasta kesää kohden mennään. Tosin ehkäpä tuo nyt enteilee sitä takatalvea, jonka on luvattu tänne Helsingin seudullekin saapuvan :S
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)









